onsdag den 19. marts 2008

Så gik der hurtigt et par dage

Ja der gik altså hurtigt et par dage oveni. Måtte gå alt for tidligt i seng igår med spændingshovedpine - Jeg skal altså til at være bedre ved min ryg. Oven på graviditet, amning og måske forkert holdníng når jeg strikker, så får jeg så frygtelige spændinger i mine skuldre og nakke. Og så får jeg altså migræne agtig hovedpine en gang om måneden ca. Jeg må nok hellere se at komme til den fys.Nå men altså, havde jeg bare en helt fantastisk fødselsdag. Vejret var fantastisk, og dejlige mennesker kom forbi for at fejre mig til lækker Brunch.
Mine forældre var her hele weekenden (det må man sige de er noget tit, efter Karl-Emils fødsel) Og min onkel, tante og kusine kom til brunch.
Min søster (som bor i København) Og hendes kæreste, skulle til Kolding i weekenden, så vi havde aftalt at de også skulle kigge forbi, men det skulle være en hemmelighed. Så det var et syn for guderne at se min mor i hovedet da min søster pludselig kom syngende ind med en bakke champagne.

Jeg fik også rigtig dejlige strikke gaver. Lars havde skam været på nettet og bestilt en garnvinde til mig, jeg havde glemt at skrive den på ønskesedlen. Mon manden var blevet træt af at skulle være stativ;-) Det var nok den bedste gave.

Af min dejlige fødselsdagsgruppe fik jeg: skønt lysegrønt lucca og en dejlig pose blandede knapper af Britta, af Linda fik jeg en ordentlig stak lyseblåt Bomuld/silke - perfekt til lille Karl-Emil og chokolade uhm. Dorte sendte det skønneste alpacha i røde nuancer og sjove strygemærker. Og af Liselotte fik jeg noget drops alpacha i en meget smuk mørk (petroleum tror jeg) farve. Og to flotte knapper. Simpelthen så lækkert alt sammen. men jeg aner bare ikke hvad det skal bruges til endnu.

Pt. fungere hjernen kun på Kal08 alt hvad jeg tænker på er Super Karla. Jeg er vist også kommet til at tyvstarte lidt, og er lige nu i gang med firkant 3, men vi skal også på ferie idag, og jeg er faktisk ikke helt sikker på at det er det strikketøj der skal med. Det er jo dyb koncentration med alle mønstrene, men nu må vi se.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Et forsinket tillykke her fra :-)
Sikke nogle lækre gaver du har fået. Det kribler helt i fingrene bare af at se på det.
Jeg håber at du får det bedre med din ryg.
Stine

Conny sagde ...

Et forsinket tillykke med dagen nu må du rigtig have gang i strikkepindene det er da "trials"som vi siger jysk, med den ryg håber snart det bliver bedre