søndag den 20. december 2009

Endelig noget færdigt


Et styks Eng fra Annette Danielsens "streng naturligvis" er færdig! Den har godt nok været lang tid undervejs. Ikke fordi den har taget lang tid at strikke - for med dobbelt garn på pind 4, så går det egentligt rimelig tjept. Men Den har været noget kedelig at strikke!
Den er strikket i Isagers tvinni og alpaca, hjemmebragt fra Island!

Jeg blir sikkert glad for den, men troede faktisk den ville blive lidt længere, sådan skulle det ikke være.
Imorgen kan det være jeg skal bruge min fridag til at finde knapper til den. SÅ den kan komme med på juleferie.

8 kommentarer:

Laila: sagde ...

Smukt!

God jul til dig søde Louise.

Ulla sagde ...

Lækker og så ser den lun ud. Mon ikke den bliver lidt længere i brug

Jane sagde ...

Den er fantastisk smuk, men jeg kan godt forestille mig, at den har været kedelig at strikke.

Kludemutter sagde ...

Flot og smart ;)
Helt bestemt hele arbejdet værd,
farven ser også fin ud.

Yt

Hygge-Strik sagde ...

Tillykke med, at du nåede i mål, den er meget flot.
Glædelig jul.

Louise sagde ...

Tak allesammen. Den er rigtig dejlig. Varm og helt i top. Glædelig jul til jer alle!

Fríða sagde ...

wow, den er blevet flot! den bliver nok længere ved brug.
kh.fra Island
Frida

Louise sagde ...

Tak Frida - Det gør den sikkert - den er allerede ved at gro fast, så måske er det slet ikke så galt!