mandag den 24. januar 2011

Januar/Februar

Jeg meldte mig hos - evas 12under12 - Dvs. der skal afsluttes 12 ufoer i 2011. Første hermed færdiggjort. Et stk. sort nederdel - bare ret masker og derudaf. 12 pinde ret og en kile - sådan strikkes arbejdet frem og tilbage - det har faktisk været et dejligt arbejde, men hårdt i armene her til sidst!
Do er den ikke helt så pæn på som ønsket - jeg har vist for mange buler på hofterne! så godt at jeg er kommet igang hos vægtkonsulenterne.

Februar projektet er klar! Et sæt pulsvarmere - hvor jeg har færdiggjort den første. De er til en kær kollega som døjer med kolde håndled, når hun sidder foran computeren! De må være hurtigt færdiggjort:-) Det er ihverfald planen.
Ku det ikke være sjovt at komme igang med marts projekt, inden februar overhovedet er gået igang hmmm det synes jeg!

Ingen kommentarer: