lørdag den 31. maj 2008

Pylrer

Igår kom jeg til at beklage mig til en god ven, om ikke at kunne overskue flytningen, Hvortil han sagde - Jamen jeg vil da gerne komme og hjælpe med at fylde lastbilen - som jeg har fået taget mig sammen til at bestille:-). Og svigermor står og venter, sammen med min mormor, i Oue.

Alt ender med at løse sig.

Nu er det kun ærmerne på den pokkers Karpe der er et mysterium.

Jeg har virkelig ikke en eneste ide om hvor kablet til kameraet er. Så der kommer ikke lige nogle billeder foreløbig:-)

2 kommentarer:

Elisabeth sagde ...

håber I får styr på det hele - kender situationen lidt for godt for tiden ;) heldigvis står familien også klar til at hjælpe her... sjovt at vi skal flytte samme dag! og så til samme område! min mand siger han spillede badminton i Oue som barn :)

kh Elisabeth - snart i Vrå

Conny sagde ...

Så falder det hele jo plads Louse