mandag den 7. juli 2008

Så er der ferie

Efter en dejlig uge, har vi nu 3 ugers sommerferie:-)

Det har bare været så skønt at komme igang igen. Også lidt hårdt, men det var bestemt værd at tage med. Det er bare så lækkert et sted, jeg er landet - kollegaerne er fantastiske, børnene er søde, og jeg kan se et utal af muligheder i det hus. Ikke at jeg skal til at lave om, for det hele virker til at fungere upåklageligt - Det er intet mindre end fantastisk.
Det bedste var nu at hente Karl-Emil hos mine forældre i fredags, puha hvor har jeg egentlig savnet ham - selvfølgelig har det også været rart at ha lidt forældretid. Men alligevel.
Igår fik jeg endelig gjort mine embrossed leave - fra favorite socks bogen - færdige - de er rigtigt flotte, men lidt store, det hjælper nok med en vask, ellers er de bare perfekte som overtræksstrømper til vinter:-).
I foråret da vi var i sommerhus, fik jeg startet på stenhaven af Marianne Isager - nu må det være på tide at komme videre - for lækker er den jo.

Ingen kommentarer: