tirsdag den 28. oktober 2008

Øv altså

Jeg er bare så skuffet.
I sidste uge blev jeg færdig med mit topstykke fra Geilsk.
Mega stor er den, og det er på trods af at strikkefasthed passer. Men Bente har solgt mig et kit, og anbefalet mig at strikke en der ihvertfald er ét nummer for stort.
Jeg ligner en sæk kartofler - og det på trods af at den jo ellers er så fin.

Øv øvøvøøvøvøvøvøv
skal den bare trævles op eller hvad - og gider jeg virkelig strikke den gang til - for GAB jeg synes den var kedelig.

Øv hvor er det surt og kedeligt. øv

5 kommentarer:

Lene sagde ...

Nej, hvor er det da ærgeligt. Nu sidder jeg og bliver helt nervøs for den, jeg er i gang med... Jeg håber, du finder en løsning på problemet. Kan du ikke bytte med en, der kan passe den og som vil strikke en mindre udgave til dig? Ok, det er måske lidt for meget at håbe på, men alligevel..
Held og lykke.

Penille Hjortnæs sagde ...

Hvor er det bare ærgerligt!

Har du overvejet en gang vask? Måske det kan ændre lidt på størrelsen, hvis den filter en lille smule. Men på den anden side, så kan garnet jo ikke genbruges, hvis ikke det lykkes...

ÆV! Jeg føler med dig :o)
KH
Penille

Anonym sagde ...

Har den været vasket? Strikket ting i uld, har det med at blive temmelig anderledes efter en gang vask.

(Ikke for at valke, bare for at se om den ikke falder anderledes, når den har været vasket)

Louise sagde ...

Ja jeg har vasket den. - Og den er slet ikke anderledes.

Men nu prøver jeg at gi den 30 grader, og så håbe på at den ikke bliver en kjole til en lille pige

nynne sagde ...

æv hvor er det synd for dig. Jeg strikkede også langt ned på min før det gik op for mig at de ikke gik som det skulle - så jeg har også været ved at trevle op - og kan ikke kommme igang igen. Syntes også den eer lidt kedelig at strikke