onsdag den 15. juni 2011

Kampen er vundet

Tænk engang at jeg kun skulle bruge to dage. - så sover han - og aldrig har det været lettere. Jeg elsker at jeg tog kampen. - Og jeg elsker jeres dejlige kommentarer. - Tusinde tak. Det var virkelig alt hvad jeg havde brug for. Lidt moderlig forståelse og medynk :-)
Så lykkedes det også at tage et billede af min Annette Danielsen t-shirt. - Den er rimelig ok. - Men jeg ved ikke helt med ribben i siden. - Jeg må strikke for løst. - for den har slet ikke trukket sig så pænt sammen, som den har gjort på lignende modeller. - Men det er sikkert også godt nok. - for den passer mig :-).
Den har været lidt sjov at strikke, men også irriterende til sidst. Jeg havde jo glemt hvor lidt jeg synes om at strikke rib. - Nej så hellere patent. - tilbage til Pinen :-)

2 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er rigtig flot og klær dig godt.;)

Louise sagde ...

Tak :-)