tirsdag den 14. februar 2012

Endelig afklaring

For en måned siden ca. fik jeg at vide at min arbejdsplads skulle igennem en større fusion.
For 3 uger siden fik jeg at vide at min chef havde chef stillingen - pyha.
for 2 uger siden fik jeg at vide hvordan den ny ledelsesstruktur skulle se ud - Her blev det klargjort at kun en pædagogisk leder ville overleve!

I dag fik jeg at vide at jeg var den ene!!!

Spørg om jeg er lettet... Det tror jeg nok, men foran venter et meget stort arbejde:-) Men jeg er glad og klar!

4 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Hvor er det en fantastisk god nyhed, hjertelig tillykke med det. Det er rædselsfuldt at gå og vente og ikke vide, om man er købt eller solgt. Jeg går selv og venter i øjeblikket, så jeg ved hvor hårdt det er. Jeg håber at der nu bliver lidt ro på din arbejdsplads.

Penille Hjortnæs sagde ...

Godt gået Louise. Tillykke med det :o)

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Stort tillykke med det - er sikker på, du har fortjent det

Louise sagde ...

Tusinde tak