søndag den 28. oktober 2007

En rigtig gaaaaabende søndag

I dag blev søvnige søndag brugt til at lære den her blog lidt bedre at kende. Min meget tålmodige kæreste har siddet sammen med mig hele dagen og forsøgt og forsøgt.

Det der med billeder har vi dog ikke fundet ordentlig ud af... Dvs. et af gangen er fint. Men hvis jeg så ville lægge flere ind af gangen, blev det et værre rod, og den tekst jeg havde skrevet, blev delvis spist af en eller anden skærmtrold.

Så ind til videre bliver det et af gangen.



Her er lidt af hvad jeg har fået fra hænderne i året der gik. Alt sammen til min lille guldklump Karl-Emil. Ja der er også blevet hæklet en masse dyr, samt lavet gaver.... Dem har jeg desværre aldrig fået taget billeder af.

1 kommentar:

Beckmann sagde ...

Du er kommet fint igang - husk: du skal styre blog´en, ikke omvendt! Og ikke noget med dårlig samvittighed over ikke at have alt med fra starten - er selv en langsom blog-starter! Velkommen i blog-verdenen.
bybeckmann.blogspot.com