fredag den 26. oktober 2007

En stille fredag aften

Så sidder man der i sofaen, og er blevet medlem hos webstrikkerne - surfer på forskellige menneskers blogs, og bliver inspireret til at prøve det af selv....

Hvem er jeg så????

30 årig Skawbo som bor i Nordborg på Als, sammen med min dejlige kæreste Lars og vores lille søn Karl-Emil som snart er 3 mdr. (Pyha hvor går det hurtigt)
Når jeg ikke holder barselsorlov arbejder jeg som leder i en børnehave.

I min fritid elsker jeg at strikke. Hækling bliver der også en smule af men kun sjove bamser.
Derud over har jeg en stor drøm om at blive en ferm rytter. Jaja jeg er hundeangst for heste, og var egentlig begyndt at gå til ridning, men så blev jeg gravid.... Måske engang...

6 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Velkommen til blogverdenen :-)

Jeg glæder mig til at se hvad du finder på at vise frem - og så glæder jeg mig til at lave en gave til dig :-)

KH Britta

Laila: sagde ...

Hej Louise

Velkommen i blogverdenen.

Laila i Schweiz

Fríða sagde ...

velkommen til Louise!
kh.fra Island
Frida

Angelikas quilts and knits sagde ...

Hej Louise,
velkommen til blogverdenen - pas paa, det er vanedannende ;-))
Strikkehilsner
Angelika liiiige syd for graensen

The Silent Knitter sagde ...

Velkommen i Blogland ... og blandt webstrikkerne.
Pas nu på at nyd din søde lille søn - for både at blogge og at være webstrikker er tidsrøvende ;-)

Mange hilsner fra
Hanne v i Århus

Tineke sagde ...

Hejsa Louise,

En lidt forsinket velkommen i blogland og webstrikkerne.

Mange hilsner,
Tineke