lørdag den 27. oktober 2007

Pay it forward
Fandt lige den her hos Britta og det lyder jo som en rigtig god ide :-)
Retningslinierne er som følger: Jeg lover at sende en fin hjemmelavet gave til de første 3 personer, som skriver en kommentar her, og som vil være med til at sende gaver på vandring. Jeg ved endnu ikke, hvad gaven vil være og jeg kan ikke love at du får den i morgen eller i næste uge, men du får den inden der er gået 365 dage - det lover jeg! Det eneste jeg beder dig om at gøre til gengæld, er at du selv sender 3 gaver på vandring ved at give det samme løfte på din egen blog.Så skynd dig at skrive en kommentar og vær med i legen.

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Hej Louise, tillykke med din nye blog. det er stærkt vanedannende og rigtig hyggeligt. du vil få så mange kontakter og du akn være helt sikker på at din blog bliver læst at mange flere end der skriver. Hvor er jeres søn dejlig. Han er da en rigtig guldklump. NYd ham, for tiden går så utrolig stærkt.