onsdag den 19. december 2007

Tiden som flyver


Hold da op - hvor blev dagene af????


Jeg synes lige jeg er stået op, og så skal jeg i seng igen... Karl-Emil er inde i en rytme, hvor han vågner 5-6 gange i løbet af natten... Jeg føler mig som en zombie der bare går rundt omkring mig selv.


Derfor har jeg heller ikke rigtigt fået hverken strikket eller skrevet noget på bloggen.

Dvs. lidt er der da blevet gjort.
Jeg har fået strikket det meste af paraplytrjøjen færdig, nu mangler ærmerne, og så må vi se om jeg kan finde ud af at strikke dem ind, med kilestrikning.....

Mandag fik jeg klaret julegaveindkøbene - så nu venter vi bare på at det bliver lørdag, så vi kan komme til Skagen og holde jul, hos mor og far... Dejligt

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Hov hvem har lavet den paraplymodel?
For den er nemlig fin

Louise sagde ...

Hej Strikkeforsker

Det er Anette Ross der har lavet den for Marianne Isager...
Ja den er bare rigtigt dejlig, og super lækkert garn.

God jul
Kh Louise