søndag den 30. december 2007

Man kan altid blive overrasket


Vi nærmer os nytårsaften og det betyder også nytårsfortsætter.... Hmmmmm Jeg ved godt hvad.

Det ene bliver at deltage i "brug dit garnlager" - Så her til morgen, da Karl-Emil var vågnet, listede vi ind i stuen, han lå og legede på sit tæppe, og jeg tænkte at nu måtte jeg hellere få vejet og skrevet alt mit garn op - så jeg ved hvad jeg havde at gå ud fra.....
Jeg gættede på omkring 5 kg - Men jeg skulle nok blive overrasket 10991 g. Puha jeg bliver helt svedt ved tanken, om hvordan mine pinde skal gløde.
Og med den lille knægt i huset, bliver de nok ikke alle brugt, men hva. Bare der ikke ryger mere i kassen i 2008 - med mindre det er fordi jeg mangler til at gøre noget færdigt.
Tænk engang dengang jeg gik på barsel - tænkte jeg:"dejligt nu bliver der rigtigt tid til at strikke" hahahaha man bliver nok klogere.

4 kommentarer:

Tina sagde ...

Uha ja man bliver sommetider overrasket over hvor meget man har, når først det bliver trukket ud i lyset :);) Pøj pøj m nytårsfortsætteren.

Pia sagde ...

Held og lykke med garnlageret!! Jeg tager hatten af for jer der melder jer....jeg ville ikke kunne overholde det
:-))

P.S : Den kurv du har stående på gulvet med garn i, hvor har du købt den?
Det er lige præcis den model jeg har ledt efter længe!

Knus Pia

Louise sagde ...

Tak tak Tina, nu må vi se hvor meget der bliver strikket op, Jeg har jo en lille tidsrøver af en søn herhjemme, som kommer i første række. Ja det er uhyggeligt så meget garn der gennem tiderne er blevet slæbt med hjem.

Pia, jeg er heller ikke sikker på at jeg kan :-) Men hvis jeg ikke forsøger, så sker det jo ihvertfald aldrig:-)
Kurven tror jeg nok jeg har købt i metro - Men kan faktisk ikke rigtigt huske det.

Pia sagde ...

Ja de kære små....(og også store for den sags skyld..) tager meget af ens tid, og det skal de selvfølgelig også!

Ok, tak Louise, jeg må have øjnene godt åbne alle steder, for jeg synes bare den har den helt rigtige facon og størrelse den kurv. :-))

Knus Pia