onsdag den 3. september 2008

Dårlig samvittighed

Hvorfor får man det, overfor en internet side???? En bette blog?

Ja her sker altså ikke så meget som er hver at skrive om - eller jo det gør der selvfølgelig, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive. Det er altså mærkeligt.

Jeg er igang med nr 2 fls i noget kauni, som jeg ikke er vild med. Øv hvor kedeligt strik, når jeg ved den skal videre til svigermor. Min stentrøje ligger og kalder.

På Fredag, kører jeg til min søster i København. Vi skal ha en dejlig søster weekend helt alene. Det glæder jeg mig til:-). Tænk at ha en hel weekend, hvor jeg bare kan sove længe og drikke drinks og shoppe, og og og og. Der bliver tilgengæld nok ikke tid til at strikke. Men det går vel også alt sammen.

2 kommentarer:

Laila: sagde ...

Hej Louise.

Jeg var ogsä liiiige ved at blive bekymret for dig!

God tur til staden. Nyd det!

Laila i Schweiz

Louise sagde ...

Tak søde Laila.
Det behøver du ikke, men kan du trylle et par ekstra timer til min døgn. Så ku det da være fantastisk:-)

Og tak, du kan tro jeg glæder mig