onsdag den 2. januar 2008

Godt Nytår

Jeg vil starte med at ønske alle et rigtigt godt nytår.
Vi havde en dejlig stille aften, bare os tre. Lidt god mad, et enkelt glas vin (Ammer jo stadig) og ellers bare hygge med chokolade og chips, god musik og strikketøjet. - Skønt.
Ja må jo nok indrømme at jeg normalt er en festabe - men efter Karl-Emil er kommet til verden og vi ikke rigtigt får en ordentlig nattesøvn - samt at jeg ammer, så kunne den her nytårsaften ikke være bedre.



Nytårsdag, stod på færdigstrikning af 2 af mine projekter, nemlig handsker til min mor, og zigzag strømper, som jo egentlig hedder Rainbowsokker.

i alt brugt 137 g. garn, så er der kun 10854g tilbage, haha det klarer vi som en mis!!!! Eller?

Jeg håber at alle er kommet rigtigt godt ind i det ny år!!!!

Ingen kommentarer: