fredag den 25. januar 2008

En hård uge...

Det har været en ufattelig lang uge.... Karl-Emil vil simpelthen ikke sove igennem, men vågner min. 1 time hver nat, hvor han bare skriger uafbrudt.... Så vi er trætte - på randen af sindsyge... Det er ikke så sjovt.
Det går derfor meget langsomt med strikketøjet. Alt hvad jeg har af rolige øjeblikke, bruges til en lille lur eller hvile ihvertfald.
Jeg er i hvertfald kommet dertil, hvor jeg er så overtræt, at jeg faktisk ikke kan falde i søvn når jeg lægger mig. Det er som om kroppen ikke kan finde ud af at slappe af mere, musklerne spænder, hvilket så igen gør at hovedet trykker og kvalmen kommer snigende..... Puha.... Men jeg vil alligevel ikke bytte - for han er jo heldigvis så dejlig, når han er vågen. I ugen der er gået er jeg også kommet på Zimmermann bølgen. Bogen ankom tirsdag- og jeg har stort set ikke haft tid til at kigge i den. Men mon ikke der skulle komme et stille øjeblik i løbet af weekenden:-)
Lidt HAR jeg dog fået lavet - Startet på slå-om trøjen til Karl-Emil, i Pakutcho bomuld. Lækkert garn, men jeg ved ikke helt hvad der er sket, pludselig synes jeg bare ikke det er så fedt at strikke i bomuld mere???? Underligt ikke?

Jeg er også igang med et hæklet tørklæde, som er inspireret af Liselottes smukke tørklæde. Jeg havde drømt om at det skulle være i et hav af farver magen til. Men så var det jo noget med at jeg havde tilmeldt mig brug dit lager.... Og ja så måtte jeg jo dykke i kassen og fandt i stedet fire grå/brune nuancer strømpegarn - men det er egentlig heller ikke helt dårligt, tror jeg - nu må vi vente og se hvad det bliver til. Min veninde har allerede lagt billet ind på det - så helt dårligt er det vel ikke.

Her i formiddags kom Karl-Emil og jeg hjem fra en lyntur til København. Jeg var så heldig at ha fået billige flybilletter (100kr billigere end dsb). Så vi tog afsted onsdag aften, for at fejre min søde venindes 30 års fødselsdag igår. Det var bare så dejligt.

2 kommentarer:

Mona sagde ...

Hvor har du bestilt bogen fra?-)!jeg har ledt efter den men har ikke lige kunne finde den nogle steder.
Skønne sager du har gang i:-)

Louise sagde ...

Hej mona
Ja det er ihvertfald spændende hvad det bliver til:-)
Bogen fandt jeg på SAXO.Dk. Husk at trykke på det engelske flag når du søger:-)