mandag den 4. februar 2008

7

Jeg er blevet tagget af Nanna. Og har gladeligt taget i mod.
Men så kom jeg i tanke om at jeg jo også var med i den i november.... Og lige nu har jeg totalt ammehjerne. Så jeg er ski ikke lige klar på en omgang nu. Men måske dukker der pludselig noget op.

Jeg kan da ihverfald komme med en sandhed i henhold til Nannas sandheder om amning.
- Jeg var egentlig ved at være træt af at amme, Karl-Emil kunne ikke rigtigt koncentrere sig. Så begyndte jeg at malke ud, så han ku få det i flaske.
Men pludselig har jeg bare slet ikke noget at komme efter. Det er vist bare slut. Og så vil jeg jo egentlig gerne alligevel....
- Men måske det hjælper på nattesøvnen, at jeg ikke mere lugter af mælk, når jeg kommer og gir ham sutten.
Suk ..... Det er som en virkelig fantastisk periode er forbi. Pludselig virker de bare ikke mere - og det gør mig trist, meget trist.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Louise

Først et stort kram, det kan man godt trænge til midt i det hele. Dernæst vil jeg anbefale dig og ringe til en ammerådgiver og få en snak om amning, hvis du synes I fik stoppet lidt for tideligt.

Knus Nanna

strikkeforsker sagde ...

Kære Louise, du er ikke alene med ammefrustrationer. Det de "glemmer" at fortælle i alle brochurerne om amning: 40 % af alle børn får helt eller delvis flaske fra 4 mdr.

Nannas råd er godt, hvis du ville snakke med nogen om det er ammerådgivningen, din læge eller en god veninde.

Louise sagde ...

Kære Nanna
1000 tak for knuset, Det er meget mere værd end: Vær dog glad for du har kunnet så længe eller så vær dog glad for at du kan alting igen.
Men det er jo ikke det man vil...

Mærkeligt nok var begge bryster fulde i morges??????? Ja jeg fatter ingen ting

Forsker - Nej jeg har godt nok overvejet at skrive om en bog, om alt det de kloge har glemt at fortælle.:-)

strikkeforsker sagde ...

Den bog kunne jeg godt bruge :-)