lørdag den 9. februar 2008

Verdens dejligste kærste

Jeg tror jeg har verdens bedste kæreste. For en uges tid siden, sad han og surfede lidt på nettet - Og i dag kom så den her bog, til mig!!!!! Bare fordi han faldt over den, og tænkte at det var sikkert noget for mig.... OG DET ER DET. Hold op hvor er det en fed bog, og så mange lækre tørklæder. Hvor er jeg træt af at der er så mange ufærdige projekter i min kurv, for jeg har lyst til at gå i gang med det samme.
Min dejlige veninde skal føde lige om lidt.... Mon disse to når at blive færdige inden. 1prinsessetæppe og en EZ februar trøje.

5 kommentarer:

Tineke sagde ...

Din heldige kartoffel! Det var da dejligt. Du har travlt med både tæppe og jakke, mon du skulle satse på at få en færdig først?

Kh. Tineke

Louise sagde ...

ÉN siger du????? Hvad med alt hvad der er i kurven hehe. Laila er også efter mig, og siger så klogt at jeg skal blive færdig med én ting af gangen :-)

Conny sagde ...

Det tror jeg også du har.Men det kunne jo også være fordi, han synes han har verdens sødeste kærste,og synes hun fortjænte en fed bog.

Louise sagde ...

:-) Det må man håbe han synes Conny :-)

Pia sagde ...

Hvor er de flotte dine arbejder, både februarjakken og svøbet!

Hvilket garn har du brugt til svøbet?

Kh Pia