søndag den 11. november 2007

Efter en dejlig weekend


En enkelt rainbowsok blev færdig, jeg er forbavset over hvor god jeg var til at forstå en engelsk opskrift ;-) Jeg kan vist roligt kaste mig ud i flere.

Mine forældre, min søster, Lars, Karl-Emil og jeg har haft en dejlig weekend i sommerhus, af strikketøj, havde jeg pakket garn, pinde og opskrift til min første NONI-taske - "rejsetaske" men jeg havde glemt, maskemakører ( og nu har jeg endda, fået sådan nogle flotte nogle fra Laila i Schweiz) Hvad gør man så??? River en engangsvaskeklud i stykker.... flot ikke, nu er vi hjemme- så kan jeg få de irriternede stykker skiftet ud med perler:-)
Karl- Emil er heldigvis kommet sig godt ovenpå vaccinen, men det var et par hårde dage vi skulle igennem. Men hellere det end sygdom. Tak for dejlige tanker:-)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Skønt at høre om den dejlige weekend I har haft, og godt Karl- Emil er ovenpå igen..
En anden gang Louise,kan du lave små løkker af garn, som maskemarkører, de glider nemmere;-)
Men kender godt den historie, med tasken der er pakket til den store kreative weekend og glemmer så den ene strikkepind, og sidder på en , nærmest, øde ø, og ingensteder at købe pinde.. Hmm, det blev en lang weekend!!
Ha en god mandag.
Gitte/ditogdut