torsdag den 15. november 2007

Åh den dejlige post

Så måtte det jo også blive min tur til at slå op til et af de famøse zig-zag tæpper..... Tror måske godtnok at jeg har slået alt for mange luftmasker op.... Det bliver vist til dobbeltsengen... Så måske det er færdigt i 2010.... Men pyt. Nu har jeg drømt om det tæppe så længe.
Se lige en lækker pakke posten kom med. 400g opal garn til 150 kr.... Så billigt fås det her
Men som Lars sagde til mig... Nu må du se at få købt noget garn, inden du skal på dagpenge, for så har vi jo ikke bare lige råd mere... Tænk engang at få grønt lys til at købe løs...

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Sikke noget dejligt garn du har købt. Jeg elsker strømpegarn og det kribler helt i fingrene af mig når jeg ser så lækkert garn.

Tina sagde ...

DU er en heldig kvinde med den mand ;);)

Louise sagde ...

enaj: Ja det er sjovt, med strømpegarn. jeg har det også sådan.... Jeg kan blive helt elektrisk hvis jeg ser noget sjovt noget.

Tina: Ja han er ikke så tosset