fredag den 2. november 2007

Færdige projekter og ubuden gæst

Så blev mit halstørklæde færdigt, det skal dog nok lige blogges inden.
Et par små vanter med støvler til lille Tommy fra mødregruppen.
Rainbow- sokker er på pindene. Jeg var meget spændt på om jeg kunne finde ud af at læse en engelsk opskrift, men forløbig ser det da meget rigtigt ud. Garnet fandt jeg i Flensborg sidste weekend til kun 5 eur. for 100 g. og flot er det..... Det er vist ikke godt at vi skal derned igen i morgen. Jeg ved ikke helt hvad der går galt for tiden, jeg går helt amok i strømpegarn.... Har også lige bestilt 4 nøgler hos http://www.bendixgarn.dk/
Ja man har tit hørt om dyre mødre der æder deres børn..... Men omvendt?????

Igår aftes, kom Lars pludselig løbende ind, skynd dig at komme og se.... Vi havde fået besøg af et lille pindsvin... Hvor sødt

2 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Han har nok syntes at du var en rigtig lækkerbisken ;-)

Det er en superlækker trøje du har strikket til ham.

Gider du lige sende mig din mail-adresse? Jeg har noget til dig :-)

KH Britta
gaffah@yahoo.com

Virtuella aka. Margot Viste sagde ...

Åh.. så nydelig bilde!