torsdag den 1. november 2007

Posten kom forbi :-)

Så kom posten lige forbi... Sikken god fangst, de har været ventet spændt. Det er egentligt utroligt hvor stor prisforskel der er på danske og engelske bøger... Også selvom de er købt samme sted. Ja jeg fatter det altså ikke. Men jeg må jeg bare øve mig på det engelske så.

Da jeg satte billeder ind, den anden dag, af hvad jeg har lavet i årets løb, glemte jeg denne lille trøje. Billedet er desværre blevet lidt rystet... Eller var det Karl-Emil der ikke gad ligge stille???
Så er jeg blevet færdig med mit halstørklæde, samt støvler og vanter (billeder kommer senere). Og selvom jeg havde lovet mig selv at jeg skulle til bunds med projekterne inden nyt blev slået op, ja så kom jeg altså alligevel til at slå op til en rainbow-strømpe igår... Det var nu engelsk-kundskaberne skulle afprøves... Men so far so good, er igang med hælen... (billeder kommer senere)
I tirsdags, kørte vi lige en tur til Sønderborg - der var bleer på tilbud i AZ- og ups så kom jeg til at købe en bærbar til mig selv, manden er evig irriteret over hans altid viser strikkesider. Så nu var det vist på tide at erhverve mig mit livs første computer - Dejligt.
Men puha tiden flyver altså når man sidder og kigger blogs. Så alt den tid hvor Karl-Emil sover (hvor det var meningen jeg skulle gøre rent og vaske tøj og sådan) den går lige pludselig på nettet.
Det har jo så resulteret i at jeg er blevet håbløs forelsket i nonitaskerne... Hvor mon man kan erhverve sig sådan en opskrift??????
Samt det hæklede zigzagtæppe, mange andre har lavet. (Lars, min kæreste, kom til at kigge mig over skulderen da jeg sad og beundrede et, og udbrød... SÅDAN ET SKAL DU LAVE!!!!!

1 kommentar:

Jane sagde ...

Sikken sød trøje og en skøn lille model der har den på:-)
Kh Jane