mandag den 19. november 2007

Stille mandag

Ah en dejlig måde at starte ugen på... Det kan godt være at natten har været træls, men at stå op før de andre.... Sidde i fred og ro med sin morgen mad, det er bare sagen.....
Det har bare været en rigtig dejlig weekend, lige i min ånd.

Lørdag fik Lars og jeg gjort rent i hele hytten, der blev bagt brunkager og finskbrød - til barnedåben på søndag. Og så blev jeg færdig med mit allerførste Noni projekt. Eller det vil sige, lige nu ligger den i vaskemaskinen og bliver skrumpet.

Søndag, kørte vi til papirmuseet, i Alnor. Så jeg kunne få lidt inspiration til bordkort til på søndag. Det blev lidt nemt. et stk. færdig trykt ark, til at klippe ud og klistre på små fine blå manilla-kort(billede kommer senere).

Jeg glæder mig rigtigt meget til at få hele familien samlet omkring vores lille søn. Men det bliver nu skønt at få overstået forberedelserne:-). Tænker hele tiden på hvad jeg skal nå... Tankerne kører på fuld styrke om natten, når jeg sidder og ammer. Måsker derfor jeg ikke får sovet så meget lige for tiden.

Så kan man lige bruge lejligheden til at ønske alle en god uge. - Jeg er ikke sikker på at der bliver tid til for meget skriveri, i denne uge.

Ingen kommentarer: