tirsdag den 20. november 2007

Min første taske....

Så blev tasken filtet og monteret. Den er altså meget flottere i virkeligheden. Jeg synes den ser lidt kedelig ud på billedet. Det kan være jeg skal prøve at fylde den og så tage et billede hvor den hænger på min arm.
I opskriften står at der skal sys lynlås i, men jeg synes egentlig at det ville være synd, vil meget hellere sy en kraftig tryklås i og så måske noget sort satin-foer. Det tror jeg ville være flot. Sidder også og overvejer om man skulle lave en stor blomst og sætte på, Tina er min store inspirationskilde. Nu må vi se.

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Aj jeg rødmer da helt :)
Den der taske har jeg også overvejet at skaffe mig :) Er opskriften i forskellige størrelser?

Anja sagde ...

Hvor er en flot..
Glæder mig til at se tasken den 4. december.
og glæder mig til at komme.

Anja c",)