mandag den 12. november 2007

Jeg er blevet Tagget

Så blev jeg også ramt:-)
sus har tagget mig
Det er egentlig rart at der er folk der gider bruge tid på at kigge på min blog;-) og at de ovenkøbet vil vide mere om mig, det er da rart

Reglerne er:
1. Link til den, som har tagget dig.
2. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
3. Tag 7 personer i slutningen af blogindlægget.
4. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

1. Jeg har været et år i Bruxelles som, au-pair-pige i 97-98
2. Jeg er en rigtig sukkergris
3. Under min graviditet tog jeg 17 kg på, de er røget, men jeg vil gerne af med 10-15 mere....
4. Jeg drømmer om at købe et nedlagt landbrug. Ihhh hvor ku det være dejligt
5. Jeg har kun haft kørekort 1 år
6. Karl-Emil og jeg er lige begyndt at gå til babysvømning - og vi elsker det.
7. Jeg har boet i København i 8 år

Hvem der videre skal tagges, må jeg lige tygge lidt på:-)

Ingen kommentarer: